Angrerett
Angrerett for kunder
Vi ønsker at du som kunde skal være fullstendig fornøyd med kjøpet ditt hos oss. Derfor tilbyr vi en angrerett som gir deg muligheten til å returnere produktene du har kjøpt, i tråd med gjeldende lover om forbrukerbeskyttelse.
Angrerettens varighet
Som kunde har du rett til å angre kjøpet ditt innen 14 dager etter at du har mottatt varene. Hvis du ønsker å utøve angreretten, ber vi deg om å kontakte oss innen angrefristen, og vi vil veilede deg gjennom prosessen.
Utøvelse av angreretten
For å utøve angreretten, vennligst gi oss beskjed om din beslutning om å returnere produktene. Du kan gjøre dette ved å kontakte oss på instagram eller mail.
Returnering av varene
Når du har informert oss om at du ønsker å utøve angreretten, må du returnere produktene til oss uten unødvendig forsinkelse og senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om din beslutning. Du vil være ansvarlig for returkostnadene med mindre annet er avtalt.
Varene må returneres i sin originale tilstand, inkludert all original emballasje og eventuelle merkelapper. Vi ber deg om å ta godt vare på produktene mens de er i din varetekt, da du vil være ansvarlig for eventuell verdiforringelse som skyldes håndtering utover det som er nødvendig for å fastslå varenes art, egenskaper og funksjonalitet.
Refusjon
Når vi har mottatt de returnerte varene og bekreftet at de er i god stand, vil vi behandle refusjonen innen 14 dager. Refusjonen vil bli gjort til den opprinnelige betalingsmetoden du brukte ved kjøpet, med mindre vi avtaler noe annet. Eventuelle fraktkostnader som du betalte ved kjøpet, vil ikke bli refundert med mindre varene var defekte eller feilsendt.